Klachten

Een klacht over uw fysiotherapeut?

Natuurlijk doen u en uw fysiotherapeut er alles aan om de behandeling en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft over de behandeling van uw fysiotherapeut. Een andere mogelijkheid is dat u ontevreden bent over de manier waarop uw fysiotherapeut of zijn medewerker met u omgaat. In beide gevallen is het goed om uw klacht kenbaar te maken. Niet alleen voor uzelf, maar ook voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.

Interne klachtenregeling

Een eerste stap is de klacht bepreken met de desbetreffende fysiotherapeut zelf. Een volgende stap is een gesprek met onze klachtenfunctionaris, Martijn Anker. Uw klacht wordt dan geregistreerd in ons klachtenregistratiesysteem. Het doel hiervan is om samen te komen tot een goede oplossing. 

Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht dan verwijzen wij u door naar de klachtenregeling van onze  ketenorganisatie Rijncoepel of ons beroepsgenootschap het KNGF.

Klik hier voor de klachtenregeling van Rijncoepel.

Klik hier voor de klachtenregeling van het KNGF.